سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت جودون ، کهتیشرت تبلیغاتی  هم  به آن گفته می شود ومناسب فصلهای بهارو تابستان می باشد و درمناطق گرمسیری طرفداران زیادی دارد وبیشترد راین مناطق از آن استفاده می کنند. ما می‌خواهیم ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی را برای شما توضیح دهیم،.  همانطور که میدانید که در اکثر شغلها  و فارغ از هر نوع جنسیتی، بیشترافراد باید در محل کار یا شرکت های خود ، لباس کار مردانه و لباس کار زنانه مناسب با محیط کار بپوشند.

با در نظر گرفتن ‌شرایط موجود در محیط کار، بهتر است از لباس و پوشش مناسب با آن محیط استفاده کرد. مثلاً برای محیط‌های گرم در مناطق گرمسیری و در فصول تابستان و بهار اغلب اوقات برای کارکنان لباس مناسب‌تر از تیشرت پیدا نمی‌شود. تیشرت جودون یکی از بهترین نوع تیشرت کار می باشد، که با داشتن ویژگی‌های خاص و منحصربفرد خود توانسته ، طرفداران زیادی را در میان اکثر اقشار با هر گروه سنی کسب کند.

تولیدی پوشاک احمدی زاده؛ چند سال است که به تولید انواع تیشرت کار مشغول به فعالیت می‌باشد. این مجموعه با استفاده از پرسنل های حرفه‌ای، با تجربه و با بکار گیری از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن توانسته است، به‌عنوان یکی از تولید کنندگان با کیفیت‌ترین نوع تیشرت جودون در انواع رنگ‌ها و مدل‌های متنوع  و جذاب باشد.

کیفیت و جنس تیشرت جودون به چه صورت می باشد؟

این مدل تی شرت ، به‌ خاطر نوع بافت خاصی که در پارچه آن وجود دارد، که به‌شکل لوزی لوزی و دون دون می‌باشد، به آن جودون می‌گویند.  وجنس این پارچه، از نخ الیاف طبیعی پنبه تولید می‌شود؛ ولی دربیشتر مواقع دیده می‌شود، که برای کاهش هزینه تولید آن، علاوه بر الیاف طبیعی در ترکیب پارچه، از الیاف مصنوعی همچون پلی استر و لاکرا نیز استفاده می‌شود.

کیفیت و جنس تی شرت جودون، به جنس پارچه آن بستگی دارد. تیشرت جودون باتوجه به جنس کیفیت و مرغوبی که دارد  کمتر در تن افراد فرم و حالت خود را از دست می‌دهد. این  محصول ضد حسایت  می باشد و موقع شستشو مداوم رنگ و زیبایی خود را از دست نمی دهد . با وجود روزنه‌های ریز در پارچه جودون، سبب شده که گردش هوا در آن جریان داشته باشد و جلوی تعریق افراد را میگیرد و به راحتی عرق نمی کنند .

مدل‌های تیشرت جودون و انواع آن

تی شرت جودون  به شکل یقه‌دار و بدون یقه  در رنگ‌های متنوع شاد و تیره تولید می‌شود. که هر کدام بر حسب سلیقه و استایل افراد، زیبایی منحصربفرد خود را دارند. ولی تیشرت جودون یقه‌دار سه دکمه، به‌علت زیبایی خاصی که در تن افراد دارد، و فرم و حالت رسمی که در زمان بستن دکمه‌ها به آن می‌دهد، بیشتر برای تیشرت کار مورد توجه قرارمیگیرد .

 

شما می‌توانید، با مراجعه حضوری به فروشگاه اینترنتی جودون تیشرت ، از تمامی تیشرت‌های جودون یقه دار سه دکمه و بدون یقه دیدن نمایید. در صورت عدم مراجعه حضوری، پوشاک احمدی زاده این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده، تا از طریق وب سایت ، تمامی تیشرت‌ های جودون را مشاهده و تهیه کنید.